~'~Torsdag~'~

Det va så sjukt blåsigt men bestämde mig för att longera Evita lite för jag kände att hon behövde det.

Skritten gick super bra! hon slappnade av o sänkte huvudet o  nacken o ställde sig lite ibland:) men när jag skulle få henne till att börja trava blev hon så busig. Hon började bocka o skutta o krumbuktade haha!

kände att jag gjorde ett bra val att inte rida henne xD


Sen tog jag en mysig ridtur med Lina, trodde inte det skulle gå så bra för dagen innan va hon så het o stark! hade sån träningsvärk efter dexD men hon va så lugn, skrittade avslappnat, anpassade sig till den andra hästen och gick med avspännd o sänkt nacke! jag va så nöjd o glad efter den ridturen:D

(Evita på bilderna)


/Ms Stall Hills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0