Longeringsgjord?

Blir inget stall för mig, Ida, idag tyvärr men Madde får ta hand om båda hästarna så länge. :)
Köpte en helt klarröd grimma igår till Evita som jag velat ha länge så nu sitter jag här och beundrar den. (nästan iallafall)

Någon som har en longeringsgjord till salu billigt? Har behövt en rätt länge. Strlk Full :)

Ska ta reda på hur man lägger in videos här på bloggen för en gångs skull så ska jag lägga upp ett smygklipp med Madde. haha :)

Hoppas ni har det lika soligt som jag har det och att ni slipper storstäda som jag måste göra. ;) 

Kram!

/I 


Kommentarer
Postat av: Carro

Tävling på bloggen! Delta gärna!

2011-02-19 @ 11:22:22
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

Jag har en longeringsgjord som jag kan sälja billigt. Skicka gärna ett mejl om du är intresserad! :)



/ emma

2011-02-19 @ 12:12:17
URL: http://thehoppmupps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0